Kysymyksiä ja vastauksia Infosivut

Usein kysytyt kysymykset

Kysymyksiä tietystä tuotteesta?

Olemme yhteydessä toisiimme täällä verkkokaupassa, yritämme kuvailla sitä mahdollisemman tarkasti. Jos olet edelleen epävarma tai sinulla on kysymyksiä ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme ja voimme varmasti auttaa sinua. 

Milloin saan tilaukseni?

Normaalisti pakkaamme ja lähetämme tuotteemme samana päivänä kun saamme tilauksenne. Joka päivä klo 15.00 Schenker tulee ja pakkaa tilauksemme eteenpäin jakeluun. Riippuen siitä missä asut, se voi viedä 3-7 päivää tilauksesta ennenkuin saat tilauksesi jakelupistellesi.

Voitteko lähettää uuden laskun?

Kyllä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@caredirect.fi jotta lähetämme sinulle uuden laskun PDF muodossa, jonka voi tulostaa itse.

Ovatko palautukseni rekisteröityneet?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme jotta saat tämän selville. Heillä on aina ajankohtaisimmat tiedot.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Se riippuu kuinka kauan sitten teit tilauksesi. Jos emme ole ehtineet pakata ja lähettää tuotetamme se ei ole ongelma. Ota yhteys asiakaspalveluumme. 

Tuleeko tuotteita uudestaan myyntiin jos ne ovat loppuunmyyty?

Tuotteemme ovat ainutlaatuisia monella eri tavoilla. Jopa siinä mielessä että valmistamme tuotteita vain kerran, joten yleensä tuotetta ei enää tule myyntiin kun sitä ei enää näy verkkokaupassamme. Suurinta osaa tuotteistamme valmistetaan vain hyvin rajoitettu määrä, eikä niitä voi ostaa mistään muualta. 

Voiko tilata osoitteella joka ei ole Ruotsin alueella?

Tällä hetkellä se ei ole mahdollista.

Mikä on minimitilauksen arvo?

Meillä ei ole minimitilausta, tilaa mitä haluat!

Tarvitsen tilaukseni ennen tiettyä päivämäärää.

Olemme riippuvaisia kumppaneistamme tilausten toimituksista kotiisi. Siksi emme voi taata että tilaus oli tiettynä päivämääränä kotonasi, mutta normaalisti sinulla pitäisi olla tuotteet viikon päästä tilauksestasi.